'Als er niet binnen een dag is teruggebeld ga ik bijna denken dat er iets aan de hand is’

De klanten van CMC Verzekeringen bevinden zich op diverse plekken in Nederland. Vandaag sprak ik met Mupol Personeelsdiensten, gevestigd in Zaltbommel, midden in de Bommelerwaard, ingeklemd tussen de Maas en de Waal.

De afgelopen jaren trokken steeds meer Oost-Europese werknemers richting West-Europa. Mupol ontstond in 2006 en is daar op ingesprongen. Het uitzendbureau bestaat uit circa 250 uitzendkrachten waarvan zo’n 45% van Poolse afkomst, circa 45% van Roemeense afkomst en zo’n 10% van diverse andere nationaliteiten zijn. De interne organisatie is uitgegroeid tot een midden-klein bedrijf!

De klantenkring bevindt zich in een aantal sectoren: agrarisch, productie, logistiek en AGF. De focus ligt vooral op de sectoren logistiek en productie. Deze branches zijn het jaar rond actief (in tegenstelling tot de seizoensgebonden agrarische sector) en geven dus een stabiele basis.
Een onderneming met zeer specifieke verzekeringsvraagstukken dus, wat ons als CMC vraagt om scherp te blijven. Dat geeft ons bij CMC energie.

Het bedrijf ontstond in 2006 met eigenaar Fred Mulder aan het roer. Vandaag spreek ik Alfred, sinds 3 jaar Financieel manager bij Mupol.

Regel het direct

087-%20Jorik%20Algra%20Fotografie_bijgesneden.jpg
Patrick Heikamp

Bel  0318 - 501 000  of 030 - 307 90 50

Stuur een e-mail

Reactie binnen 1 werkdag

‘De afgelopen jaren maakten we met Mupol een constante groei door, waar corona het afgelopen jaar roet in het eten gooide’, aldus Alfred. ‘Maar gelukkig hebben we de stijgende lijn weer te pakken. In de afgelopen jaren groeiden we 3 interne medewerkers naar 12! En dat was ook wel nodig, want onze dienstverlening voor de uitzendkrachten is ruim! We regelen niet alleen de baan, maar zorgen ook voor (indien nodig) vervoer, huisvestiging, zorgverzekering en zijn er voor allerlei vragen. Daarin willen we alleen het beste. Zo zijn we ook SNF gecertificeerd en voldoen bijvoorbeeld de woningen aan alle wettelijke bepalingen. Zelfs wanneer er een arts geraadpleegd moet worden, kan de jobcoach van Mupol hierin de uitzendkracht bijstaan, vertelt Alfred mij. Verder is Mupol is ook NEN 4400-1 gecertificeerd, wat vraagt om een correcte naleving van o.a. de personeels-,  loon – en financiële administratie, maar ook de naleving van de CAO en de eisen aan een onderneming voor wat betreft ABU en NBBU cao.

Mupol heeft intern de zaken duidelijk gescheiden en op orde. Zo zijn er de salesmensen voor nieuwe klanten, de recruiters voor het werven van uitzendkrachten en de jobcoaches voor ondersteuning van de aangenomen uitzendkrachten. ‘We willen zo veel mogelijk het totaalplaatje goed geregeld hebben! Wel zo fijn voor onze klanten als voor onze uitzendkrachten!’.

Zo willen we het ook graag voor ons zelf. ‘Daarin vonden we in CMC een goede partij’, zegt Alfred. ‘De contacten zijn erg goed en open, de lijnen zijn kort. Als er niet binnen een dag is teruggebeld ga ik bijna denken dat er iets aan de hand is’, zegt hij lachend. Verder vind ik het erg prettig dat ik CMC kan gebruiken als adviseur, maar ik zelf aan zet ben bij het maken van een keuze. Dat zorgt ervoor dat ik me niet gedwongen voel iets te doen, maar kan ik ook de zaken in vertrouwen overgeven aan de mensen van CMC. Ze adviseren echt vanuit het belang van de klant en niet een eventuele verhoging van de eigen provisie’, aldus een tevreden Alfred.

Klant aan het woord - Mupol Personeelsdiensten - CMC Verzekeringen

Klant aan het woord - Mupol Personeelsdiensten - CMC Verzekeringen

‘Bij CMC zijn ze altijd vriendelijk. De telefoon nemen ze op met ‘Welkom bij CMC’ en zo voelt dat ook. Ze weten met wie ze van doen hebben en we zijn geen nummer. Die ervaring hebben we bij andere bedrijven wel eens. CMC onderscheidt zich daarin goed!’

Ook op zoek naar een advieskantoor die goed bereikbaar en vriendelijk is, maar ook kennis van zaken heeft? 

Check onze Assurantiescan en bel CMC!

  • 100% onafhankelijk
  • Full-service dienstverlening
  • Passie voor verzekeringen en pensioenen