Klant aan het woord…

Klant aan het woord

Een aanvulling op ondernemerschap!

Op een maandagmiddag spraken we Tim Rodenburg van Rodenburg Bouw, Rodenburg Brandbeveiliging, Rodenburg Bouwkundige Zorgoplossingen en Skellet BV. Tim is sinds vorig jaar klant bij CMC Assurantie & Advies en wij zijn benieuwd hoe hij de overstap van zijn vorige tussenpersoon naar CMC heeft ervaren.

Regel het direct

Patrick Heikamp - CMC Verzekeringen

Bel voor Veenendaal/Ede 0318 501 000
Bel voor Utrecht 030 307 90 510
Bel voor Amersfoort 033 303 56 00

Stuur een e-mail

Reactie binnen 1 werkdag

tim_rodenburg_cmc_0.jpg

Rodenburg BV - Eigenaar: Tim Rodenburg

Voor mij persoonlijk is CMC een aanvulling op ondernemen!

Tim Rodenburg aan het woord

'Via BNI kwam ik met CMC in aanraking. CMC presenteerde daar de CMC Assurantiescan en ik wilde graag weten of deze scan echt het inzicht gaf wat CMC beloofde’, aldus Tim. En niets was minder waar: ‘Het was uiteindelijk dat inzicht dat mij overhaalde mijn verzekeringspolissen bij CMC onder te brengen’. In de Assurantiescan benoemt CMC de risico’s die een ondernemer loopt en of hiervoor een verzekeringsoplossing gekozen moet worden. Tim Rodenburg: ‘De premiebesparing die gerealiseerd kon worden was voor mij een leuk extraatje’.

Schade melden

Daarnaast werd Tim ook getriggerd door de houding van CMC. ‘Zij hebben een positieve benadering, waar de klant centraal staat. Wat kan er voor die specifieke klant beter of anders? Niet het eigen gewin van CMC staat voorop’. En al snel nadat hij klant was geworden, moest er een schade gemeld worden. En de ervaring met de schadeafdeling lag in lijn met de ervaring die Tim al eerder met CMC had: ‘CMC biedt een unieke beleving als het gaat om de schadeafwikkeling: ze zijn anders door meer te doen dan ‘standaard’ en de samenwerking is prettig. Voor mij persoonlijk is CMC een aanvulling op ondernemen! '

  • 100% onafhankelijk
  • Full-service dienstverlening
  • Passie voor verzekeringen en pensioenen